Onze website gebruikt cookies om je surfervaring te verbeteren. Om deze website optimaal te gebruiken vragen we je om akkoord te gaan met ons gebruik van cookies.
Op 23 november '23 komt niemand minder dan Steven Van Belleghem spreken over hoe technologieën zoals AI, de metaverse en IoT (Internet of Things) de klantenrelaties van morgen kunnen veranderen; en hoe je je hier als ondernemer op kan voorbereiden.
Registreer NU jouw plaats, want het belooft opnieuw een ontzettend druk bezette en interessante avond te worden!
Op 1 oktober openen we dit event ook voor niet-leden, dus wacht niet lang om erbij te zijn.
Al even opwarmen? Ontdek Steven Van Belleghem hieronder; of via zijn website en talloze nuttige video's op zijn Youtube kanaal.
Tot dan!
Wie is Steven Van Belleghem
Steven Van Belleghem is een wereldwijde thought leader op het gebied van Customer Experience. Zijn passie is het verspreiden van ideeën over de toekomst van customer experience. Steven gelooft in de combinatie van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke aanpak, het spelen van het spel op lange termijn en het nemen van je maatschappelijke verantwoordelijkheid om de harten en business van klanten keer op keer te winnen. Steven is de auteur van meerdere internationale bestsellers waaronder 'The Conversation Manager', 'When Digital Becomes Human', 'Customers the Day after Tomorrow', 'The Offer You Can't Refuse' en technologische thrillers ‘Eternal’, ‘The Upgrade’ en ‘Hoogverraad’.
Keynote
Technologieën als AI, de metaverse en IoT (Internet of Things) hebben het vermogen om klantrelaties voorgoed te veranderen. We geloven allemaal dat technologie cool en magisch is, maar onze focus op het technische gedeelte maakt ons blind voor andere aspecten. Met zijn presentatie toont Steven aan dat niet technologie, maar de voordelen voor de klant de leidraad moeten zijn bij het nemen van beslissingen. Het gebruik van technologieën om sneller dan real time service, hyper gepersonaliseerde aanbiedingen en het hoogst mogelijke comfortniveau te creëren, genereren waarde voor uw organisatie. Steven inspireert en leert u hoe u zich kunt voorbereiden op die klantrelatie van overmorgen. U hoort concrete voorbeelden en anekdotes over hoe nieuwe technologieën echt een verschil maken voor uw klanten.
Bedrijvig Brugge heet van de naald? Schrijf je in voor updates